DEL

Dette indlæg er et betalt indlæg - det indeholder betalte links.

Mødebooking har i de flestes ører en negativ klang, da mange har prøvet at have en negativ oplevelse med en telefonsælger.
Det er dog vigtigt at forstå forskellen på de to elementer, da telefonsælgere ofte ringer til det private segment for at få nye kunder hentet ind i deres fold.
Ligheden ligger i, at begge dele foregår – i første omgang – via telefonen. Mødebooking har et aspekt mere, da mødet i langt de fleste tilfælde foregår fysisk, hvor man kan se hinanden i øjnene.

Netop det fysiske møde har stor værdi, da man ikke altid kan høre ”smilet i telefonen”, og det ofte er nemmere at afvise en person igennem telefonen.

En af de store fordele ved at benytte sig af mødebooking er, at personerne bag er enormt dygtige til at sætte sig ind i, hvilken kunde de ringer op til.
De er dygtige til at finde ud af, hvad der er vigtigt for den enkelte virksomhed eller person.

Det anses for at være markant bedre og mere seriøst, hvis man finder et professionelt bureau, der har specialiseret sig i at booke møder til virksomheder som eksempelvis mødebooking bureauet Partner Dialog. Disse bureauer har som regel ansat nogle modne medarbejdere, der ved, hvad der tæller for den enkelte.

Det handler ikke altid udelukkende om at lukke en ordre og provision, når man taler om mødebooking. Den personlige relation til kunden skaber en succesfuldt og holdbart salg. Denne relation behøver ikke blot at udmønte sig ét enkelt salg, men det kan derimod bygge en bro til andre relevante personer eller virksomheder.
Det handler derfor altid om at vælge et imødekommende og lyttende bureau til at håndtere din mødebooking. De taler på vegne af din virksomhed og dine medarbejdere.
De skal sikre dig de rette møder og de rette kunder, så du ikke behøver bekymre dig om selv at skulle stå for den del.

 

 

 

EFTERLAD ET SVAR